رنگ نما چیست؟ انتخاب رنگ نمای بیرونی ساختمان..

رنگ نما چیست؟

رنگ نما رنگی ضد آب بر پایه اکریلیک بوده و با بکار بردن افزودنی های سیلیکونی ساختاری مناسب به عنوان پوشش رنگی نمای ساختمان دارد. در نما به عنوان لایه نهایی و پوششی تزئینی جهت عایق حرارتی بیرونی مورد استفاده قرار می گیرد. آسان و سریع اجرا شده و عایق رطوبت بوده و اجازه تنفس را به سطوح می دهد. در برابر عوامل خارجی مقاوم است. بر روی رنگ قدیمی نما اجرا شده و جایگزینی با عمر بالا را تشکیل می دهد.

رنگهای مناسب نمای ساختمان باید از میزان کیفیتی برخوردار باشد که بتواند بعد از گذشت چندین سال، چسبندگی کافی با نمای ساختمان را داشته و در اثر باران شدید دچار رنگ پریدگی نشود. دوام در برابر گرما و سرما نیز از جمله مشخصه های دیگر رنگ های با کیفیت می باشد.


تاپ کالر، با پشتوانه ده سال کار علمی-پژوهشی و با بهره گیری از دانش فنی روز دنیا در تولید، انتخاب، و استفاده از مرغوبترین مواد اولیه اروپایی و با تکیه بر سالها دانش عملی اجرایی محصولات در صنعت ساختمان، موفق به تولید و عرضه بهترین و باکیفیت ترین رنگ های نما برای ساختمان براساس نیازها و شرایط اقلیمی کشور گردیده است.

انتخاب رنگ نمای مناسب برای بیرونی ساختمان..

رنگ آمیزی نمای بیرونی منزل شما یک سرمایه گذاری اساسی است، بنابراین شما رنگی می خواهید که هم از نظر روانی تاثیر گذاری خوبی بر رفتار اجتماعی ساکنان داشته باشد و هم در سال های طولانی به خوبی بماند. در اینجا حقایق مربوط به تاثیرات در رنگ بر افراد را می خواهیم بررسی کنیم.

رنگ ابزاری مهم و قدرتمند در نقاشی است. رنگ می تواند ویژگی های جذابی را در یک خانه یا ساختمان تجاری تقویت یا ایجاد کند. با این حال، فراتر از زیبایی شناسی، مهمترین نکته ای که باید هنگام انتخاب رنگ های خارجی در نظر بگیرید، طول عمر است. حتی اگر فناوری رنگ به میزان قابل توجهی پیشرفت کرده باشد، این یک واقعیت علمی است که انتخاب رنگ تأثیر زیادی بر عملکرد رنگ دارد. مقدار نور ماوراء بنفش (UV) جذب شده یا توسط رنگ منعکس می شود بر مدت زمان کار رنگ تأثیر می گذارد. در حالی که رنگ های تیره می توانند تضاد مطبوعی ایجاد کنند و توجه را به جزئیات معماری جلب کنند، و اینکه بسیار محو تر هستند. رنگ های تیره نیز مشکلات نگهداری بیشتری ایجاد می کنند. رنگ های تیره نسبت به رنگ های روشن گرما را جذب می کنند و مشکلات رطوبت بیشتری دارند. به همین دلیل است که رنگ های روشن بیشتر از رنگ های تیره دوام می آورند و کم رنگ می شوند.

برخی از پروژه های ما

amirrambod وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *